יום שני, 11 בדצמבר 2017

ישראבלוג ז"ל - ערוץ עשר סגרו את השאלטר באישון לילה



03:15 בלילה. עסקתי בגיבוי התמונות שלי בבלוגים 'חשיבה חופשית', 'ד-ע-קטואליה', 'בלוג ההצלה', ו'בלוג פרטי'. הגיבוי של ישראבלוג אינו מגבה  תמונות וסרטונים. הם יעלמו עם מות השרתים של ישרא (תראו שאם תתנתקו מהאינטרנט התמונות נעלמות). אני צריך לגבות למעלה מאלף פוסטים. שעות השקעה אינספור בכתבות מקצועיות, אליהן מקושרים אתרים של מוסדות חינוך, המשרד להגנת הסביבה ועוד. היסטוריה אישית המתעדת את ההתמודדות שלי עם החיידק הטורף ותקופת השיקום הארוכה - כל אלה עומדים להמחק. להעלם. הזמן קצר, ערוץ עשר נתן התראה לסגירת ישראבלוג בסוף החודש. אפילו חודש לא נתן לנו כדי להתארגן עם הגיבויים ויצוא התכנים לאתרים אלטרנטיבים אחרים. ואז באמצע המלאכה - אין יותר ישראבלוג. כמו גנבים באישון לילה הלכו ומיהרו בערוץ עשר להוריד את השאלטר. אפילו להתארגן לא נתנו לנו לפחות להודיע זה לזה להיכן עבר. כיצד לשמור על קשר. ואולי זה היה מכוון. כדי שלא נתארגן, כדי שהגיבוי בספריה הלאומית לא יעכב את הפעלת השרתים החדשים...



ישראבלוג לא קיים יותר. כל הקישורים לישראבלוג, הבלוגים שלנו, התגובות שלנו - מובילים לדף הבא:







כל הקישורים לישראבלוג מובילים לכתובת השוחט:



ככה, עשרים יום לפני ה- D day של ערוץ עשר בהודעה שפרסם לגבי הסגירה.
מה אצה הדרך לערוץ עשר להתל בנו ככה? אני רוצה לקוות בשביל ערוץ עשר שעשוי לעמוד כעת בפני תביעת ענק יצוגית, שאולי מדובר רק בניסוי כלים של השרת החדש שלהם. גם אם כך המקרה - זה מה שנקבל בסוף החודש - האתר האדום והמכוער של ערוץ עשר ומצבה.



עריכה

חשוב! חשוב! חשוב!
בדקתי בגיבוי וורד - עדיין ניתו לראות את התמונות. זה אומר ששרתיי התמונות עדיין עובדים לפחות באופן חלקי. לכן מהרו:

פתחו את קובץ גיבוי וורד ושימרו כל תמונה ותמונה במחשב שלכם על ידי עכבר מקש ימני קונטרול סייב. אינני בטוח גם בזה ולכן עדיף לשמור במחשב שלכם כל תמונה כתמונת מסך בפורמט PNG או JPEG.עבודה סזיפית, אבל אין ברירה למי שאין התמונות המקוריות מצויות במחשב. לא בדקתי את כל קבצי הגיבוי. אבל בקובץ גיבוי וורד לבלוג חשיבה חופשית שלי לשנת 2012 - עדיין נראות התמונות בקובץ הגיבוי.

מהרו ועשו גיבויי התמונות לפני שגם אלו יעלמו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן