יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

אין כלום - כי סתם כי גירד לי באצבעות

  
בבלוג זה אני משתדל שלא לעסוק בפוליטיקה. אבל איך אומרים - אין שמאל ואין ימין. הולכים ישר! ויש לכם הקוראים עשרה ימים בלבד לקרוא את נבואותיו של קנקנוס נוסטרדמוס, בבלוג שיעלם עם ישראבלוג מהעולם. הבלוג הקטן והמטריף שלי. שהתארח לא מעט בדף הראשי של נענע 10, יש לומר היה נענע 10, רוצה לומר עשר.

קראו. ההנאה מובטחת בלחיצה על הכפתור או בקישור (מהרו והזדרזו. הזדמנות אחרונה ניתנת לעשרה ימים בלבד):




אז לזכר הימים הטובים, גירד לי באצבעות, שיצרו את הדברים האלה בהמשך.
(תמונות זה טוב, כי מרוב מילים, למילים כבר לא מקשיבים).

דוד את דוד  יש לומר. רוצה לומר, מגן הדוד של ביבי:


      1


https://www.youtube.com/watch?v=28gWlJMB7bI

      2


המפץ הגדול

ומה שהיה הוא שלא יהיה



אז לוקח בחזרה את הבטחת הבחירות שלי ללֵיצ-מן כאן. לא נתן - לא יקבל. יתן - יקבל. גם לא אתן מאומה ליהיר שמאחורי המילים עומד כלום ולא יהיה כלום.

האם הבנתם את זה ילדים טובים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן