יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

על ראש הגנב בוער הכובע!?

בישרא-בלוג פרסמתי אתמול בשבת בבוקר פוסט המדווח על מחיקה פלילית חוזרת בפעם השנייה של רשימת המנויים בבלוג שלי. בפוסט כפי שתועד בדף הראשי של ישראבלוג:




בפוסט לא הוזכרו שמות , אבל בעקבות פרסומו נראה שקם מישהו שבוער הכובע בראשו, והגיב כך בבלוג שלו בישרא בפטוסט הזה .

וכדי שלא ימחק את הפוסט שלו ויטען אחר כך גם על הוצאת דיבה על פוסט שלא כתב. הרי צילום הפוסט מובא לפניכם:



 ובאופן מסתורי הפוסט הנדון שכתבתי נמחק מלוח העריכה שלי, כאשר בכלל לא הייתי בסביבת מחשב ובחגיגת יומולדת  משפחתית, בפני קבל עם ועדה שיעידו על כך. 'הגנן' נקט בתחבולותיו הידועות וטוען שאני מחקתי את הפוסט שמדבר לכאורה עליו, ועתה הוא עוד מאיים בחוצפתו כי רבה על תביעת דיבה. אז:

א. מדוע קם ופרסם את הפוסט שלו בבחינת נאשם על ידי? מישהו בכלל הזכיר את שמו המפורש? אוי למתחבלים שמפילים עצמם במלכודת של עצמם. כשאומרים קוקוריקו והתרנגול קופץ, הרי התרנגול אומר זה אני.

ב. נשאלת השאלה איך ועל ידי מי נמחק הפוסט שכתבתי בישרא על מחיקת 1,009 מנויים מהבלוג שלי? וזה בפעם השניה מזה חצי שנה.

ג. לוח העריכה בישראבלוג מוגן בשם משתמש וסיסמה חדשה שהחלפתי מיד לאחר שגיליתי שנמחקו המנויים בבלוג שלי. לכן ברור שהייתה פריצה נוספת שבה נמחק הפוסט הספציפי הזה. גם אם אני מחליט שפוסט מסויים אינו ראוי, אני מחזיר אותו לטיוטות. לעולם אינני מוחק פוסט בעצמי. מי שנוהג כך הם כנראה אנשים מהליגה של המתגונן הזה. בפריצה הזו מצאתי גם כניסה של הפורץ שעשה כבתוך שלו, כדי למחוק פוסטים נוספים שהוא מעוניין להעלים מסיבותיו הוא. לא צריך להרבות בניחושים. הפוסט הספציפי הזה ומחיקת עדויות נוספות בפוסטים ספציפיים נוספים, דווקא עשויות להרשיע או להוציא רע בבלוג שלי, את מי שאינו זקוק לשם משתמש וסיסמה לכניסה לבלוג. אין מצב שגם ההאקר המוכשר ביותר, יפצח קוד משתמש וסיסמה חזקה בזמן קצר כל כך. הדבר מלמד שמי שמחק רובה ככולה את רשימת מנויי הבלוג חשיבה חופשית בישרא - עשה שימוש בהרשאה שיש רק לאלו השייכים להנהלת ישראבלוג. וכמו באותו דפוס חוזר, כל אימת שפוסטים שלי מעצבנים אותו, הוא מחק לאחר פוסט שלם שעמלתי על פרסומו. ואחר כך עוד מעז לבוא בטענה המרושעת שאני הוא זה שמחקתי את כל אלה. גם אם מחק, אין הוא יכול למחוק את הפוסטים האלה כפי שהם מצויים בגיבויים שערכתי לבלוג ומעידים איזה פוסטים נמחקו ביד הזדונית, ומה המכנה המשותף בתוכן שהם עסקו. אתם וודאי יכולים לנחש.

האם יש לו יכולת? הנה הוא מתרברב שיש?

האם להנ"ל יש הרשאה כזו לכניסה חופשית לשרת של ישרא ולבלוגים שבו? שאלה טובה.
למעשה באופן חוקי לא. אין הוא מצוות הנהלת ישרא בלוג! אבל במקצועו הוא מתכנת אתרים, הוא איים עלי בעבר בתגובות אינספור בבלוג שלי, גם בבלוגים של אחרים, ובמיילים (החומר מתועד ומצולם). ומי שהגיב, הוא במקרה בן זוגה של מי שלה יש הרשאה ויכולת להיכנס ללוח העריכה, ללא צורך בפריצת שם משתמש וסיסמה חזקים, כפי שרק החלפתי הבוקר. תשפטו אתם מידת ההיתכנות. אני מוכן ללכת לפוליגרף האם גם הוא? יש עדים שבשעות הפריצות הייתי בחברת אנשים. יש גם מספיק הוכחות מרשיעות אחרות כפי שתקראו בהמשך.



איים ועשה?


האם יעלה על הדעת שמישהו ינצל את מעמדו של בן זוגו כדי לפגוע בבלוגר בישראבלוג? התשובה בוודאי שלילית . אז האם הוא עושה זאת? אדבר רק על דברים מוכחים והקורא ישפוט - בעבר שרשור מיילים אישיים ביני לבין זוגתו המנהלת בפועל של ישראבלוג (בבקשה להחזיר את הבלוג שנמחק, ולא על ידי!) - הגיע לבלוג 'הצהוב' שהוא פתח בישראבלוג במיוחד, רק כדי לכתוב על מה שהוא מכנה 'הריב בין הגנן לקנקן התה'. - נראה שלפחות גישה למיילים אישיים/מקצועיים של זוגתו (מייל ארגוני רשמי של ערוץ 10) יש לו גם יש. החומר מתועד!!! 

 נו, נו -  הנה מתרברב (מפליל) שזה התחביב שלו

ג. ברוב חוצפתו, מי שמתקרא הגנן טוען שאני הוא זה שמחקתי את הפוסט של עצמי, ומרמז שינצל עלילה זו לתביעת דיבה שהוא מתכוון להגיש. עוד עלילה ממבחר העלילות שהוגה ראשו הקודח. עוד עלילה בשורת רצף עלילות בעבר. שיגיש, נראה מי יפסיד. לי יש מספיק מה למסור למשטרה, ואני מקווה בשבילו שלא ימשיך לספק עוד מעללים.

וכדי לרוקן מתוכן את העלילה המרושעת הזו , שאני הוא זה שמחק את הפוסט המדובר ולא הוא כי אני חושש ממנו (וכדי למנוע מחיקה חוזרת של הפוסט על ידו, או באי כוחו) - הרי מובא כאן לפניכם בהמשך הפוסט שנמחק, כפי שגיביתי אותו מיד לאחר כתיבתו בהכירי דפוס נפש בהמתו. לפיכך, הפוסט הזה שכותרתו 'מחקו לי שוב את המנויים - האם זה צירוף מקרים' מובא כאן בפלטפורמה של בלוגר שאליה אני מקווה אין לו גישה למחוק מנויים, פוסטים ובלוגים.

ד. לא התכוונתי להביא כלל את העניינים האלה לכאן, אבל כדי שלא יטיל עלי את האשמה של מחיקת פוסט שלי בישראבלוג, הרי הוא מובא כאן, כפי שפורסם שם ונמחק באופן זדוני. כעת ישפוט הציבור מי המעליל ומי על ראשו בוער הכובע.
נראה אותו טוען את טענותיו השיקריות בפני פוליגרף. נראה אותו מתמודד עם עדויות. נראה אותו כיצד יתמודד עם דפוסים וחומר שנאסף עליו ועל פעילויותיו.

והרי לפניכם תוכן הפוסט שפורסם בישראבלוג ושנמחק שם, ומובא כאן:




ללא פגיעה בזכויות

נובמבר 20 2015

לוח העריכה מגלה התעניינות מוזרה בפוסטים מסויימים בין 17:08 לבין 17:11


כפי שתועד ברשימה הבאה בלוח העריכה:




שבע בערב התנתקתי מהמחשב, ארוחת ערב עם המשפחה. הבלוג עדיין בשלמותו. אין מצב שהייתי מחובר בדרך כל שהיא לשרת של ישרא בעת שהתרחש הפשע.

קצת לאחר חצות כשבדקתי מיילים. היה לי מוזר - שום מייל חדש מקוראי ישרא. התגובה האחרונה הייתה של 'כמו מניפה'. רציתי להוסיף תוספת לתגובה החוזרת וקיבלתי הודעה שהבלוג פרטי. מי שוב הפך את הבלוג לפרטי? כבר מזמן זה לא קרה, מאז ששיניתי שם משתמש וסיסמה חזקים מאוד, שאפילו האקרים מנוסים יכולים לפרוץ אולי רק לאחר מאמץ רב, בשימוש בתוכנות הזדוניות שלהם. או לחליפין ניתן לעשות דברים כאלה בקלי קלות לבעלי גישה לשרת של ישראבלוג, אם הם רוצים. איני קובע. אני מדבר ברמת העיקרון.

אז כמובן לאחר הפריצה שבה הפכו את הבלוג לפרטי, ביצעתי שוב את השינויים המתבקשים בשינוי שם משתמש וסיסמה ולאחר מכן ערכתי בדיקה לשלמות התפריטים השונים בלוח העריכה, וחשכו עיניי.

בפעם השנייה בחצי שנה האחרונה רשימת המנויים נמחקה. בפעם הקודמת היו נחמדים והשאירו 30 מנויים, אבל את הרוב מחקו. שימו לב שאני מציין נמחקו, כי האם למישהו מכם זה קרה? האם נראה לכם שפעמיים מחקתי במו ידיי בטעות חלק הארי מהמנויים ברשימת המנויים שלי, כפי שטענה בעבר ההנהלה? אי אפשר למחוק הכל בלחיצת כפתור. צריך למחוק מנוי מנוי. נו טוב, תמיד גם אפשר להאשים שזהו באג מסתורי של ישראבלוג שמאוהב בי. אך האם גם זה בכלל טוב למורל אוכלוסיית ישרא? אבל עוד אחזור לזה.


בניגוד לפעם הקודמת, הפעם היו פחות נחמדים והשאירו רק שישה (6) מנויים בלבד:





אז להיכן נעלמו 1,009 מנויים מהרשימה? מי התאמץ למחוק יותר מאלף מנויים ידנית אחד אחד? האם זה מישהו משועמם? אולי זה רק מישהו רדוף אמוק על שאולי אני מדיר שינה מעיניו? 

אבל כמו בפעם הקודמת זה היה מספיק לדחוק  אחורה את הבלוג חשיבה חופשית ממקום שני ברשימת הפעילים (שהיה שם במשך השבועות האחרונים) ברשימת עשרים הפעילים המובילים. ובשבוע הבא אולי להעלים את הבלוג בכלל מרשימה זאת, כי המנויים לשעבר כבר לא יקבלו עדכונים.

בפעם הקודמת שלחתי עדכון ידני למצב הזה לכתובות מייל המנויים מרשימת אקסל השמורה עימי, ונבנתה בדמי עמל רשימת מנויים חדשה.  ועכשיו חוזר הסיפור.

ועכשיו כמה מילים לכל אלו שקודמו בעקבות מה שעשו לבלוג שלי לעבר ראש רשימת הפעילים. ראשית שתדעו שאתם בראש רשימת הפעילים הרבה בזכות הוותק שלכם ורשימת המנויים שצברתם. מנסיון העבר אני משוכנע שלפחות מחצית רשימת המנויים שלכם (אם לא יותר) לא ישובו אם ימחקו. כי אלו מנויים שכבר מזמן אינם כאן בישרא והעידכונים האלו נשלחים לכתובות מייל שכבר אינן קיימות!  אז לא כדאי לעוף על עצמכם.

והצעירים שמתלוננים מדוע אינם ברשימת הפעילים יודעים עכשיו מדוע.
ולכלל הבלוגרים הוותיקים שיעברו לסדר היום, כי הם לא נפגעו. אם היו עושים את זה לכם הייתם בוודאי משתוללים עם הבלוג שלכם היה מועלם. 

אז האם אתם הקוראים מעוניינים להירשם שוב? ואולי כאן יותר מדי מעוניינים שאפסיק לכתוב? כבר קיבלתי יותר מרמזים כבדים (בעילום שם כמובן) שאינני רצוי כאן, כמו למשל: "אני לא מבינה, לא כתבת כבר פוסט פרידה מישרא בלוג...."? ואחר כתב בבלוגו על מי שהרגיזו אותו "והם אגב עדיין פה"... כמובן אני לא מרמז באופן ספציפי על אף אחד מהמגיבים האלה שידם אישית בדבר.  אין להם גם את הכישורים הטכניים. אלא שהם לא יצטערו במיוחד לראות אותי מחוץ לישרא.


אז תגידו אתם, האם כל זה צירוף מקרים?

האם זה מקרי שזה קרה לאחר פרסום הפוסט האחרון הזה?

למי הייתה גישה ללוח העריכה של הבלוג בשעה שכותב שורות אלה היה מנותק מהמחשב והבלוג במשך שעות רבות?

למי יש גישה ללוח העריכה של כל אחד מהבלוגים שלכם ללא אישורכם,ללא צורך בשם משתמש וסיסמה?

מי מתמם וטוען תמיד שכל הכניסות שנרשמו בשרת של ישרא מה-IP שלי?

מי זה המחשב בסימן שאלה שהתחבר למחשב שלי עם כל חומות האבטחה?



מי עשה טוק טוק במחשבי כדי שבשרת ישרא ירשם ה-IP שלי?
שלא ישמש הפעם הדבר תירוץ להנקות מאשמה.
כי סימן השאלה הזה כבר לא יכול לעשות במחשב שלי כבשלו ולהמשיך לפגוע בו.
כדאי שהמישהו הזה יזהר לנפשו. למרות שהוא מסתתר מאחרי פרוקסי של האקרים,
(וחושב שהוא מוגן).
שמא המשטרה תדפוק על דלתו?
לכל סימן שאלה יש כתובת.
לא אלמן ישראל אני. יש לי קשרים ביחידה להונאות סייבר.
יש הרבה נתונים שהצטברו ועל קשר אפשרי של ניצול הרשאות ישרא או של התקנת זדונות על ידי
Trusted Installer.
לא כדאי לנסות אותי.
ואולי כדאי שהמישהו הזה ירגע מיד.
כי אם לא אולי כדאי שיתחיל להדיר שינה מעיניו - בבקרים שלאחר לילות
שלפעילות סייבר פושעת?
לא כדאי שפגיעה בישראבלוג תחזור אליו כבומרנג!


מי פרסם מיילים שלא מיועדים לו בבלוג הצהוב שלו, ואחר כך מחק כשהתלוננתי? צילומים ושרשור המיילים בעניין שמורים במערכת ( למי שמתכונן להכחיש ולהעלים ראיות).

מי טען שאני זה שמחקתי לעצמי פעמיים באותו יום את הבלוג, ואחר כך התרברב בבלוגו שהבלוג שנמחק לא ישוב, ושהתחננתי לעורכת שתחזירו את הבלוג? 

למי ולמה כל כך מפריע הבלוג שלי? שכל כך מתאמץ לגמד אותו או להעלים אותו?

למי כל כך כאב שהבלוג היה במקום שני בפעילים?

מי ינסה שוב לטעון שזה אני? (תוספת עריכה - אז אכן כי כן, כצפוי כך שוב הוא טוען!)

תגידו מי המטומטם והמפגר שימחק לעצמו באופן ידני 1,009 מנויים מהרשימה שלו אחד לאחר השני, ואחר כך יתאמץ שהמנויים יחזרו אליו?

מי חושב שיכול לצאת מזה בטענה החוזרת ונשנית שכותב שורות אלו הוא פרנואיד? לא הצגתי כאן די הוכחות מצולמות, ורבות אחרות שעוד לא הצגתי ואולי כבר כדאי שאציג למי שצריך להציג?

האם כבר היו תקדימים דומים בישרא בעבר? או שסתם נדמה לי שיהיה לפחות מישהו אחד נוסף שיעיד?


אז תגידו אתם האם זה צירוף מקרים שכל זה נעשה לאחר פרסום הפוסט  הזה? את מי הרגיז כל כך הפוסט הזה? 
הערת עריכה - אל תתאמצו לפתוח את הקישור, גמד קטן ביקר בלוח העריכה ומחק גם את הפוסט שבקישור. אבל הי, הוא טוען שהכל מצולם אצלו, אז בבקשה. דווקא איומי העבר שלו שמורים עמי במקום בטוח (אותם הוא לא יכול למחוק).

האם זה משום שהפוסט הזה יופיע בחיפושי גוגל בענייני ישראבלוג? וכי כתבתי שם משהו רע על ישרא מלבד על תופעות של מספר בלוגרים מסויימים בישרא, ללא הזכרת שמם?

ותגידו אתם, האם יתכן שבישראבלוג המתהדר בפלורליזם וחופש ביטוי יש צנזורה?

ותגידו אתם, האם זה כבר לא עסק למשטרה?

אם במקרה, רק במקרה, סתם באופן תאורטי, אם יש כאן מישהו שמתכוון בעקבות פוסט למחוק עכשיו שוב את הבלוג,  (כפי שכבר אויימתי בעבר במיילים אנונימיים ולא אנונימיים), וחושב שינקה בטענה שאני עשיתי זאת (והמנטרה שזה מה-IP שלי וכו' וכו') - שידע שאי אפשר לסתום לי את הפה. ובמקרה כזה מלבד פנייה למשטרה, הפוסט הזה יתפרסם גם בבלוגר של גוגל  ששם מספר צפיות לפוסט פי עשר מכאן לפחות, ולכן יתועד בכל מקרה במנוע החיפוש של גוגל, ואולי באמצעי תקשורת אחרים? האם כדאי לנסות אותי?

ואני גם ממש לא ממליץ לעשות זאת, כי חומר רב לי להפליל את מי, למרות שהתאמץ מאוד שלא להשאיר עקבות. שוב, לא כדאי לנסות אותי. כי הנ"ל נפל למספיק מלכודות! וכמובן אין להתעלם מעניין איומי העבר (גם אם הנדון חושב שמחק אותם), וכמובן אין להתעלם מן הידע, היכולת, והרשאות הגישה הפוטנציאליים של מי שטוען לחפותו. 

ובכלל, כדאי שהמעורב בעניין יחשוב האם זה לטובת ישראבלוג במצבו המעורער גם ככה - פרסום סרחונות כאלו באמצעי התקשורת?

גם אם זו לכאורה תקלה טכנית בפעם המאה, שמתרחשת משום מה לגמרי במקרה דווקא רק בבלוג חשיבה חופשית (ואפילו לא בבלוגים האחרים שלי בישרא)  - זה נשמע מספיק רע לציבור (ובמיוחד שדברים כאלה מתועדים בגוגל). גם אם אין כוונה. לא ניתן להעליל על מישהו שכל כך מתאמץ זמן רב, למרות הכל, להשאר לכתוב כאן (למרות כל הזדונות), שכל זה הוא מעשה ידיו המכוון כדי לפגוע בישראבלוג. כי אם עלילה כזו תקרה, האחריות כולה תיפול על מי שבאמת עושה את זה, ודווקא כמדומני יש לו אינטרס לשמור על ישרא (ודי לחכימא ברמיזה). 

כשזה קרה בפעם הקודמת אביהוא שניהל דאז את ישרא טען שאי אפשר לשחזר את רשימת המנויים ולהזין אותם חזרה כבלוק, גם אם אני מספק רשימת אקסל של המנויים. אבל אני לא בטוח שמי שעשה זאת אינו יכול לשחזר את הרשימה המקורית. בכל אופן הייתי ממליץ לו להחזיר את רשימת המנויים המקורית. זה יהיה לטובת כל הצדדים בעניין, ולמחיקת הפוסט הזה ומניעת תגובות נוספות (ללא פגיעה בזכויות). 

אז למרות שיתכן שלא תראו את הפוסט הזה בדף הראשי בחמים (כי כבר לא ישלחו למנויים עדכונים), אבקש מידידי שיראו את הפוסט, לפרסם בטובם הפנייה לפוסט הזה בבלוגם. להפנות תשומת ליבם של מי שמעוניין שהבלוג הזה ימשיך לעת עתה התקיים כאן, וכדי להמשיך לקבל עדכונים - לחדש את המנוי לבלוג.


סליחה מקוראי היקרים על פוסט לא נעים זה. אבל הייתי חייב ליידע אתכם על הזדונות המשתוללות כאן. תודה על ההקשבה ושוב סליחה.

וכמובן תודה מראש על שיתוף הפעולה ביידוע קוראיכם על הצורך לחדש את המנוי בבלוג הזה למעוניינים.



לסיכום, לעיל תוכן הפוסט כפי שנכתב ונמחק מהבלוג שלי בישרא-בלוג. מי שמערער על מעורבותו וידו הוא בעניין - מוזמן לבדיקת פוליגרף. בתביעת דיבה שבחוצפתו מאיים עליה, בוודאי יילקח בחשבון שהוא זה שמלכלך שמית בבלוג שלו קבל עם ועדה, ושיש ברשותי די והותר חומרים להרשיע אותו. יואיל גם להצהיר ובנוכחות פוליגרף שאין לו גישה לכל בלוג שירצה בישראבלוג, מתוך ניצול מעמדה של זוגתו בישרא-בלוג כעורכת בפועל.

כאמור לא התכוונתי להביא פוסט זה כאן אלמלא העלילה הנרקמת על ידי הנ"ל, ומחיקת פוסטים שלי בישרא שמציגים את פרצופו האמיתי ומעשיו. וכמובן השערורייה שבדרך סתימת פיות של בלוגרים בישרא-בלוג.

בעקבות האווירה העכורה הבלתי נסבלת בישרא, אני עומד להודיע על הפסקת כתיבה מוחלטת שם והמשך כתיבה כאן בלבד.


המניע?






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן