יום חמישי, 3 בספטמבר 2020

סוף עונה או מה עשה לזה הדים?


גם כשמפרסם שיר במקומות שונים, אני תמיד מפקיד אותו גם כאן. קיבוץ גלויות.
כאן "ספר השירים" הכמעט מלא שלי. כלומר, אלה שעברו לעת עתה את הצנזורה שלי. לא הכל עובר, אני נשבע לכם. מי יודע, אולי לאחר מותי, מישהו ימצא בזה עניין בלוח העריכה. כמו עשרות רשומות שמסיבות שונות כבר אין לי חשק בכלל לפרסם אותן. לא אפתח את הנושא הזה כעת.
הנה אחד שפורסם השבוע "בבמה חדשה" בכינויי האחר שם: 

סוף עונה

בֻּבּוֹת מְדַגְמְנוֹת בְּוִיטְרִינָה
שִׁירִים נֶהֱדָרִים לְסוֹף עוֹנָה
בְּלוֹנְדִּינִים, גִ'ינְגִ'ים, שְׁחֹרִים
מָה שֶׁתִּרְצוּ
עַד חֲמִשִּׁים אֲחוּז הֲנָחָה
חִסּוּל סְחוֹרָה
שִׁירִים לְסוֹף הָעוֹנָה
וּפְטוֹר מִמַּעַ"מ גַּם
הִזְדַּמְּנוּת אַחֲרוֹנָה
לִפְנֵי הַמַּגְרֵסָה.


השיר הגיע משום מה לראש מצעד הנקראים:


הוא גם נבחר כשיר המלצת העורכים.


זה לא הפעם הראשונה. היו בעבר גם אחרים. בדרך כלל המומלצים מוחלפים פעם ואפילו פעמיים ביום. אבל זה לא הוחלף במשך ימים מספר.
וזה עורר בי מחשבות מה עושה שיר מסוים מצליח מאחרים?
מה יש בשיר הזה?
נבצר ממני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן