יום שלישי, 4 באוגוסט 2020

מסעדת אוו מיטבורגר - לא לשירות כזה הייתי מצפה בימי הקורונה


בימי קורונה אלה, לאחר הסגר וההקלות על המסעדנים בכפוף לתו הסגול - לא הייתי מצפה מהם לשירות גרוע ומזלזל כזה. מדובר במסעדת בשרים הנחשבת לאיכותית, בשם "איוו מיטבורגר" (EVO MEAT BURGER) והממוקמת ברחוב הילל 28 ירושלים. 

בערב תשעה באב המסעדות הכשרות סגורות, במיוחד בירושלים. אבל איוו שבה ניתן למשל לבחור מיני טופינג שונים על קציצת 400 גרם ההמבורגר (כגון בייקון ומיני גבינות שונות) - היא כמובן אינה כשרה ולכן היא הייתה גם פתוחה למשלוחים.

כחילונים בהכרה מלאה, אין אנחנו מתאבלים על חורבן בית המקדש ובוודאי אין אנחנו צמים. אבל בשל אופיה הדתי/מסורתי של מרבית  אוכלוסיית ירושלים, לא ציפינו שיהיה עומס רב ולכן התקשרנו והזמנו משלוח של 3 מנות המבורגר הבית, תוספות ושתייה. בהזמנה אמרה הגברת האמונה על ההזמנות : "בשל עומס, זמן מסירת המשלוח הוא שעה וחצי, לא מתחייבים על השעה אך כמובן נשתדל לספק מוקדם יותר". שעת ההזמנה הייתה 20:20. חלפו עברו שעה ועוד חצי ומשלוח אין. התחלנו להתקשר כדי לברר (לפחות 14 פעם) ואין עונה.

לאחר שלוש שעות ועשר דקות מתקשר שליח "הנה אני פה עם האוכל" - השעה 11:30 בלילה, לאחר שהתייאשנו וכבר אכלנו משהו אחר. מבחינתנו המשלוח באיחור מוגזם כזה היה כבר לא רלוונטי ולכן השליח התבקש להחזיר אותו כלעומת שבא.

למחרת התקשרנו למסעדה כדי להתלונן ולקבל החזר התשלום. בעל המסעדה לא קיבל כל אחריות ולא רק שלא התנצל, הוא אמר: "אני לגמרי הייתי בסדר בהתחשב בעומס". הוא גם היה בסדר בכך שאף אחד במסעדה לא ענה לטלפונים (נכון?). "אבל אני מכיר בזה שלא קיבלתם את המשלוח ולכן  תקבלו החזר חיוב התשלום". בקולו נשמע כאילו הוא עושה בכלל טובה שהוא לא מחייב אותנו. אנחנו נבדוק את זה בחיובי האשראי הקרובים.

תגידו, ככה מתנהגים מסעדנים שכבר שכחו שבכו שאין להם פרנסה בגלל הקורונה? זהו היחס והשירות המזלזל הראוי ללקוחות קבועים שלהם בעבר? 
אותנו ואת המשפחה המורחבת שלנו איבדו בזאת כלקוחות קבועים. כי שירות כזה לא נשכח ולא נסלח.


שירות הלקוחות  במסעדת איוו מיטבורגר ירושלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן