יום שלישי, 1 באוקטובר 2024

אין שמחה בלי צער

הפוסט יהיה קצר והסיבה תובן בהמשך. בשבוע שעבר עברתי ניתוח קטרקט בעין השניה ובבדיקות שני הניתוחים עברו בהצלחה. לפי בקשתי בעין אחת התקינו עדשה לטווח בינוני - ארוך ובעין השניה עדשה לטווח קצר-בינוני. התוצאה - שחרור ממשקפיים הן למרחק והן לקריאה. אז לניתוחים האלה יש עבורי ערך מוסף. כמוהם כניתוח לייזר להסרת משקפיים / עדשות מגע - כעת ראיה 6/6 לקריאה ולמרחק, כפי שלא הייתה מעולם.

אבל אין טוב בלי רע, בביקורת אחר ניתוח נדבקתי בקורונה בבית החולים. זו פעם שניה לפחות שנדבקתי בקורונה. מיום שישי בשבוע שעבר מרגיש על הפנים. לאחר בדיקה חיובית עם תגובה חזקה לקורונה, רשמו לי אתמול אזניל, כיסוי אנטיביוטי רחב טווח, לחמישה ימים. הבוקר מרגיש בשיפור מה. מקווה שזו תהיה גם מגמת המשך. כעת אני עדיין מתקשה להתרכז בקריאה ובכתיבה ומקווה שאחדש את פעילותי הבלוגוספרית במהרה.

הבת זוג נכון לעכשיו שלילית לקורונה, אבל הבן שהגיע לביקור בסופ"ש נדבק ממני ושם עצמו בבידוד לאחר שחש ברע ונמצא חיובי.

היינו אמורים על פי התיכנון לארח את המשפחה אצלנו לראש השנה. אבל זה לא יסתייע כמובן. כי לפני שבועיים ולאחר תוצאות גנטיות תקינות, נתבשרנו שאנחנו מצפים לנכד בחורף. כידוע נשים בהריון הן בקבוצת סיכון, וכמובן שגם ביטלנו את האירוח של אבא שלי שגם הוא בקבוצת סיכון. יש מצב שהנין השביעי שלו יוולד ביום הולדתו ה-97.

אז כאמור, כנראה שאין שמחה בלי עצב - הן המשפחתי והן זה שעובר על כולנו מאז השבעה באוקטובר.

אז שנדע בשנה הבאה עלינו זמנים טובים יותר. שנצא כבר מהסיוט והשכול המתמשך הזה בשנה האחרונה. שישובו לביתם החטופים והעקורים. רפואה לפצועים ולא פחות חשוב שנוקיע ונפעל נגד השסע ומכונת הרעל שהורסת כל חלקה טובה בחברה שלנו.
שנה טובה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן