יום ראשון, 7 באפריל 2019

אנחנו הריבון נסדר אותם...





ביום הבחירות נלך להצביע ולהוכיח, שאנחנו לא נתונים לשטיפות מוח של התקשורת - של עיתונאים ופרשנים בכירים ככל שיהיו - שיודעים מה אנחנו עומדים להצביע בקלפי, כי הם מצוידים במכונת אמת  מסתורית ונסתרת שמחוברת למוחות שלנו. שרוצים לייאש אותנו (שחושבים אחרת) ולשכנע שחבל להצביע. כי הנרטיב שהם משדרים לנו הוא, שהתוצאות כבר ידועות מראש. ואנחנו נזכור שלכל עיתונאי/פרשן בכיר ככל שיהיה יש אג'נדה. ואלה יעשו הכל (באופן סמוי ומתוחכם, מקצועי כביכול) למען האג'נדה.

ביום הבחירות נלך להצביע ולהוכיח שבסקרים המלומדים - לא שאלו אותנו. נוכיח שאין כל קשר בין הסקרים לבין המציאות המציאותית. שאין במדגם "ענק ויוצא דופן של אלף נסקרים" שום כלום לבין המציאות. המציאות כוללת את כולנו. מישהו בסקרים הגיע אלינו? שאלו אותנו? אז כיצד הסקרים מצביעים על דעתנו האישית?

מי מעורכי הסקרים דיווח כמה אנשים נשאלו ולא רצו לענות? אמרו לכם שעל 1,000 משיבים שרובם הצהירו על "מנצח הבחירות", 9.000 אחרים סרבו להשיב? אז מה המשמעות של סקר כזה? נאדה, שום כלום !!!

ונניח לרגע שאף סקר כזה אינו מספק את הנתונים המדעיים שמוכיחים שהסקר נערך בכלל לפי כל הקריטריונים הסטטיסטיים המקובלים. האם קמיל פוקס, מאנו גבע, או מינה צמח מספרים לנו מי וכיצד אוספים את הנתונים עבורם??
הכי חשוב שנחשוב, האם בסקר בכלל פנו אלינו?

אנחנו יודעים שהסקרים האלה נועדו במקרה הטוב כדי לספק תעסוקה לתקשורת. אנחנו גם יודעים שעושים בסקרים האלה שטיפת מוח עלינו.
אבל, אנחנו הריבון נגיע בהמונינו לקלפי ונוכיח - שבשאר ימות השנה אנחנו לא 
"שקופיםולא "משעממים". ביום הבחירות נראה להם באמת את האמת שלנו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן