יום חמישי, 8 ביוני 2017

מציאות אחרת - השתתפות בחלום של מישהו אחר


פרק 13 בסדרה מיסטיקה, על טבעי, מטפיזיקה ומדע.


ברשומה זו בסדרה אשתף את הקורא באירוע מדהים. השתתפות 'בחלום' של מישהו אחר. מישהו שהייתה לי איתו התכתבות וירטואלית בתקופה מסוימת. בחילופי ההתכתבויות לפני האירוע חווינו בתופעות טלפתיות הדדיות בין שנינו. אך הפעם לאחר החוויה המהממת שבה 'נכנסתי' לחלום שלו, הייתי חייב לשאול אותו האם אכן היה? 

לכן כתבתי לו מכתב במייל שכותרתו "המכתב שהיה חייב להישלח'" . 

והרי המכתב המצונזר שהעתקתי מתיבת הדואר שלי (המכתב מצונזר כדי לשמור על הפרטיות):

"...אני מספר לך זאת רק עכשיו, כעבור מספר ימים, כי היססתי אם להביא זאת בכלל לידיעתך. אולם ככל שהזמן חולף, התחושות שאני חייב לספר לך על זה מתחזקות ולא נותנות לי מנוח. יכול להיות שמה שהיה שם שייך לפנימיותי, אולם אני חש שזה לא היה במקרה...

.... בלילה שבין שלישי לרביעי רוחי יצאה מגופי ונסקה מעלה והגיעה לרקיע חד גוני בצבע אפור בהיר - תווך אפור בהיר מאד אך אינו מאפשר ראייה מעבר לו, רק 'שמיעת' והעברת מסרים טלפתיים. גם צל רוחך היה שם (איזושהי 'מהות' שלך. המהות הזו לא הייתה פיזית. היא הייתה על גבול הפיזית - דמות מעורפלת, מעין 'רוח') וצלך חדר מדי פעם בתוך האפור, באזור שהופיעו בו לסירוגין מעין 'תעלות' של קרניים בצבע אפור 'מדולל'. מעברן היה ניתן לראות מדי פעם נקודות במרחב מואר. 

רוחי ריחפה עד מעט לפני התווך. אולם, במשך כל הזמן הייתה תקשורת טלפתית ביני לבינך ולבין ישות שלישית, מעבר לתווך, ותקשורת במילים כתובות. מילים בשחור שהופיעו והתפוגגו באפור.

זכורים לי רק חלקי דברים. רבים הדברים שנאמרו ונשכחו ממני
בהתעוררות הסופית. אתה חיפשת מילה או מילים שמידי פעם יכולתי לראות אותן כתובות בשחור על גבי האפור ובצרופים שונים. הישות הנושאת את השם "מXXXX" תקשרה אתך ואיתי תוך כדי.

'התעוררתי' (חזרתי לגופי) מספר פעמים ובניסיון לברר את משמעות הדברים, חזרתי שוב לחלימה המודעת. בכל פעם כשהתעוררתי, ניסיתי לזכור את הכתוב והנאמר. כשהרגשתי כי הדברים מתפוגגים, רציתי לקום ולרשום אותם, אך גופי נשאר משותק...

בין המילים שאני זוכר בבירור היו המילים "מXX", "אX" ו- "אXX".

הצירוף של אX ואXX התמזג למילה "אושר". אתה אמרת לישות שאתה באמת צריך לכתוב בכתביך על ...

שוב, הרגשתי מחויבות לכתוב לך על זה כי היית שם. האם יש לך מושג על מה אני מדבר כאן? דבר מוזר מהסוג הזה לא אירע לי בעבר. האם למשהו מזה יש איזו משמעות לגביך?"

הוא ענה לי נרגש והסביר לי את משמעות המילים שראיתי ומהם בשבילו. הישות השלישית - שמו הוא אחת המילים שראיתי. הישות הזו ועוד אחת משנית, שאת שמה קראתי בחלום - מתקשרים איתו באופן קבוע. הישות הזו ששמה '
מXXXX'  דיברה גם אלי באותו מפגש לילי, באופן ישיר, ונתנה לי משימה. את זה לא זכר ידידי מהחלום שלו. הוא כמובן התעניין, אך היה זה מיועד אלי בלבד.

מי שקרא את הפרקים הקודמים בסדרה, בוודאי זוכר שבחלומות רגילים לא ניתן לקרוא מילים. 
אז זהו, החוויה הזו אינה חלום רגיל אלא מה שמכונה ' חלימה מודעת'.

בחוויה הזו 'קראתי' מילים - הרבה מילים.

הדבר נשמע הזוי. אבל, בתיבת הדואר שלי יש תיעוד מלא של חילופי המכתבים בינינו. האדם הזה שהשתתפתי באופן פעיל בחלום שלו הוא אדם נפלא ונבון ביותר, וכאמור אני חייב לשמור על פרטיותו.

המשימה שקיבלתי מ 'מXXXX'  הייתה לקרוא סידרה בת 12 ספרים. סידרה העוסקת ברוחניות ופולחן אינדיאני.

את 12 הספרים מיהרתי להשיג במאמץ לא קל. רק אחדים מהם ניתן להשיג כיום,  רובם אזלו. אותם השגתי אחד אחד מחנויות ספרים יד שניה. ואת האחרון - הוצאת הספרים הסכימה להדפיס עבורי עותק דיגיטלי אישי.

מהספרים האלה קיבלתי תובנות ומיומנויות שאין אני יכול לחלוק כעת. אבל לשם האווירה, הרי להנאת הקורא:

https://youtu.be/lP4GBiE4xlc


האם ניתן להוכיח באופן מדעי יציאה חוץ גופית?

דווח על ניסוי מבוקר אחד שנעשה באדם שטען כי הוא חווה יציאה חוץ גופית מדי לילה. לפיכך ערכו עליו ניסויים במעבדה לחקר השינה.

בניסויים אלה הנבדק ישן מספר לילות בחדר אטום ונעול, המצולם
במצלמות. החוקרים הניחו מעל המיטה מדף גבוה שלא ניתן להגיע אליו, אלא בעזרת סולם גבוה שלא היה בנמצא בחדר. 

בזמן שאותו נבדק ישן, הניחו החוקרים על המדף פתק ועל הפתק היה כתוב מספר, בעל מספר ספרות. בכל לילה החליפו את המספר שרשום בפתק. את המספר שרשום בפתק, כמובן לא יכול היה לדעת הנחקר.

בכל אחד מימות הניסוי, לאחר שהנחקר התעורר מהשינה, אמר למדענים שהוא חווה יציאה חוץ גופית 
ושראה את הפתק על המדף הגבוה
ואמר להם את המספר שהיה רשום בפתק. 
כאמור הפתק על המדף בגובה כזה שהנחקר שנבחן לא היה יכול להגיע ולהציץ במציאות. 

לתדהמתם של החוקרים אמר בכל פעם את המספר המדויק
שהיה רשום על הפתק שהיה מונח על המדף. כבונוס הוא גם סיפר
לחוקרים את הפרטים שראה בחדר הסמוך. זוכרים - חדר השינה היה אטום ונעול ואותו נחקר לא ראה לפני הניסוי את החדרים הסמוכים.

וכעת הגיע הזמן לכתוב על מדע אמיתי - מחקר ששיחזר באופן פעיל יציאה החוץ גופית וחלימה מודעת.

המשך יבוא



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן