יום שני, 11 בדצמבר 2017

הקונספירציה - מדוע ערוץ עשר כל כך רוצה שישראבלוג ימות?


אז אחרי שהדף הראשי של ערוץ עשר מקשט את המסכים שלנו בכל פעם שאנחנו מנסים ליצור מגע עם מה שהיה ישראבלוג - מניפה כתבה לי איזושהי תגובה שהציתה בי ניצוץ של מעין נפל לי האסימון. והנה תיאורית קונספירציה החלה להבשיל במוחי. הקונספירציה של מה מרוויח ערוץ עשר ממות ישראבלוג.

בפגישות עם מנכ"ל ערוץ עשר אמרו לנו שישראבלוג היא כמו חטוטרת. שהחזקת ישראבלוג הוא הפסד (למרות שהם כבר לא משקיעים בו פרוטה בכדי לתחזק אותו מזה שנים, אבל מוכרים שם פרסומות). ולא הצלחתי להבין שאם ישראבלוג הוא הפסד - מדוע לא רצו ורוצים למכור לנו אותו (לבלוגרים). ואם הם עוברים לשרתים חדשים ומכבים את הישנים - מדוע אין יכולים הם למסור לחזקתנו את השרתים הישנים שמחזיקים את ישראבלוג?

עכשיו כשראיתי החל מאמש את הדף הראשי של ערוץ עשר קופץ בכל נסיון כניסה לישראבלוג, אני חושב שאני מבין מדוע. ישראבלוג המת הוא בעצם רווח לערוץ עשר. לא פחות ולא יותר. אם עדיין לא הבנתם מדוע, אז אומר לכם. כמה חיפושי גוגל ימשיכו להוביל לעשרות אלפי קישורים למה שהיו הפוסטים שלנו. פוסטים שכתבנו בחינם ללא כל תמורה. והקישורים האלה יובילו כעת לדף הראשי של ערוץ עשר. ובעצם ישראבלוג המת דווקא יכניס כסף. גאוני, לא?



ועכשיו ללא קשר, ספיח קטן לעולמנו כאן בבלוגגר/בלוגספוט. הצטרפו אלינו לקהילה בלוגרים חדשים מפליטי ישראבלוג, שהם כוח מרענן לחיזוק הקהילה שלנו כאן. ועוד היד נטויה. אבל אני רוצה להפנות תשומת לבם של המצטרפים החדשים. תגיבו בבלוגים שאתם קוראים. ואתם יודעים לעשות זאת היטב. כמו בגלגול הקודם. אבל חזקו את הקהילה, הגיבו גם בדף הקהילה. זהו יתרון שלא יכולתם לעשות בדף הראשי של ישראבלוג. בחייאת, אם אהבתם - אל תהיו קמצנים. תפרגנו. כמה זה  כבר עולה  לסמן אהבתי בעיגול הגוגל האדום? הרי זה בדיוק כמו הלייקים בפייסבוק:




וכנ"ל כדאי לשים לב ללב אדום (המלץ) שבמערכת התגובות דיסקוס (בצד הימני למעלה). אז איפוא הלב שלכם?



זה נכון איך שהחברה אומרים - לא תמיד יש לנו מה להגיב. אבל לב קטן תמיד אפשר לתת כשאוהבים. 

וכדאי גם לשים לב לסרגל השיתוף הזה שמעל תיבת התגובות בצד שמאל:



זהו. יש לנו כאן קהילה נחמדה :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן