יום רביעי, 12 בדצמבר 2018

קצת נימוס לא יזיק פה - פוסט מנהלי



יש בלוגרים שאף פעם אינם מגיבים לאחרים. זה בסדר. יותר מעוררי שאלות הם אלה שפתאום הפסיקו להגיב בכלל. ומסתוריים עוד יותר הם אלה שהפסיקו להגיב באופן סלקטיבי. אבל גם זה בסדר. לא רוצים, לא חייבים.

אבל מרגיזים אותי הם אלה שאינם מתייחסים (ובאופן שיטתי) לתגובות שמשאירים להם בפוסטים. בהחלט לא נימוסי. לאלה הפסקתי להגיב. ובבלוג אחד כזה שנהגתי לקרוא ושאף פעם לא קיבלתי התייחסות, הבנתי פתאום מדוע. דבר הקשור למשהו שלא שמתי לב כאשר נרשמתי כקורא. בתיבת ההרשמה לעדכונים מצוין "הרשמי כאן לבלוג". כיוון שאני לא "הרשמי", הסרתי אותי כקורא ולא אכנס יותר לבלוג הזה לצמיתות. כי לא שמתי לב בתחילה שמדובר כאן לכאורה בפמיניזם מפלה וחולני.

בהזדמנות הסרתי עצמי מרשימת הקוראים של עוד כמה פלצנים כרוניים. כי הרי אני לא חייב לקרוא את מה שהם כותבים. 

ואני שב וחוזר, אלה שאינם מפרסמים את הפוסטים שלהם בדף קהילת בלוגגר בשפת הקודש - אין אני או אף אחד אחר אינו אחראי לכך שמתעלמים מהם. שהם שקופים. וההנחה שלי היא שמי שאינו מפרסם בדף הקהילה, פשוט אינו מעוניין בהרחבת מועדון הקריאה הסגור שלו.
מועדון קריאה סגור אינו כוס התה שלי.

לא רק הבלוגרים מפלטפורמת בלוגספוט יכולים לפרסם הפנייה לפוסטים שלהם בדף הקהילה. גם הבלוגרים מוורדפרס ומפלטפורמות אחרות יכולים (ובתנאי שיש להם חשבון מייל של גוגל). ולאלה שחוששים, רמת האבטחה בבלוגספוט של גוגל גבוהה בהרבה מזו של וורדפרס. ובבלוגספוט של גוגל גם אין פרסומות !
לא למעלה, לא למטה ולא בצד של הפוסטים. אבל כאמור אפשר לפרסם בדף הקהילה הפנייה לפוסטים, גם מפלטפורמות אחרות.


קהילת בלוגגר בשפת הקודש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אפשר להשאיר תגובה כאן